Модельный ряд ЗАЗ

Отзыв о ЗАЗ Vida 2012 года


Автомобиль: ЗАЗ Vida 2012 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 512 км, двигатель - 1.5 бензин
Автор: Игорь (Украина, Любар)   23.09.2012
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Брав у м. Вінниця за 86600 грн.+оформлення в МРЕО та страховка ітого 92000 грн. Загальне враження хороше. Комплектація мінімальна. До Віди були ваз 2101, деу ланос, шеві нива. Вибирав із заз форци, ваз приора, джилі мк. Пріора відпала відразу після тест драйву. форца на мій 1 м. 90 см замала, джилі сподобався але так як авто експлуатується в сільській місцевості і наші місцеві стомени "гавкають" на авто із піднебесної то вибір впав на віду. Можливо хтось скаже що навіщо брати віду якщо вже був ланос але автомобілі відрізняються. Насамперед віда набато комфортніша та в салоні просторніша краша шумоізоляція. Дуже сподобались сидіння. Пластик в салоні залишає бажати кращого. Через 300 км в автомобілі в підвісці в районі заднього амортизатора зявились якісь скрипи. Середній розхід 95 бензину близько 8.5 літрів. Двигун добре тягне його вистачає і при обгоні і при підйомі на гору. Але все ж таки хотілося б шоб це був економний турбодизель. Ходова жоща ніж у ланоса але їхати досить комфортно і впевнено веде себе на дорозі. Дуже сподобались гальма, але жаль що без АБС. Про надійність рано ще говорити але на ланосі я відїздив 130000 км при цьому замінивши тільки амортизатори та рульові наконечники тому сподіваюсь проблем не повино виникати. Єдиний великий мінус цього автомобіля (який повністю зібраний в Україні) це висока ЦІНА!

Плюсы автомобиля: Комфорт. Просторний салон. Гальма. Доступні ціни на запчастини. Ремонтують на усих сто.

Минусы автомобиля: Ціна!!! Дешевий пластик в салоні. Тонкий метал.

Совет покупателю: В цій ціновій категорії краще співвідношення якість ціна.

Через 10 мес. и 16 дней Игорь дописал: Пройшов рік з дня купівлі авто. Пробіг складає 10500 тис. км. Пройшов ТО-1 на станції Укравто в м. Вінниця. Сервіс просто щось страшне. Особливо дуже сподобалось читати в акті про виконані роботи та їх вартість. Ну наприклад "пробний заїзд після проведення розвалу коліс, ціна 15 грн.!!! Після ТО звернувся з великим листом в інспекцію захисту прав споживачів. Знаю що нічого не допоможе але і байдужим не можна бути! По автомобілю можу сказати лише тільки хороші слова. Поломок не було ніяких. Розходом пального залишився довольний. Наприклад поїздка з Вінниці до Чернівців середній розхід 6.3 л. на 100 км. Дуже жалію, що немає кондиціонера, центрального замка, електро скла. Тому при купівлі авто беріть тільки з такою комплектацією.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

roachic  

Скрип ззаду, - це кріплення сидінь. Відкрийте спинку і скрип пропаде.

+1ОТВЕТИТЬ  
Гость  

У меня примерно так. Хорошая машина, надежная и легкая в управлении. И на газульку можно прижать.

+1ОТВЕТИТЬ  
Деннис  

хорошая машинка!

+1ОТВЕТИТЬ  
anko7  

"Єдиний великий мінус цього автомобіля (який повністю зібраний в Україні) це висока ЦІНА!" - этим все сказано, нет кондиционера, абс за немалые деньги, на самом деле. два дня чел. поездил, - уже скрипы слышит , что ж будет дальше?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Далі буде багато пройдених кілометрів з комфортом та надійністю! Це підтвердять тисячі власників Авео. І назвіть мені будь ласка авто до 86500 грн з абс та кондиціонером. А щодо скрипу то він є і в автомобілях і вищих класом (акцент, ріо, поло, лінеа)

+1ОТВЕТИТЬ  
Max SS  

А мне кажется, что нормальная машина за свои деньги. У многих знакомых Авеашки, никто сильно на них волну не гонит. Если ЗАЗовцы, конечное, не испаскудят всё... Комплектацию хотелось бы чуть побогаче, а так сойдёт.

+1ОТВЕТИТЬ  
akhiles  

какой мотор у Вас ? 16 или 8 клапанов? интересует впечатления...

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

8 клапанів. Пока не проїхав 5000 км. враження були не дуже . Але зараз двигун "проснувся" тому тяга як для 1.5 дуже не погана. Хочу ще "прошити мозги" авто. Так зробив мій друг і динаміка ще покращилась та зникли подьоргування на 2 передачі. По економності можу сказати точно тому що придбав БК мультітронік. По трасі при швидкості 95-100 км на 5 передачі розхід пального (шел 95) 5,6-5,8 л/100км. А якщо авто заправлене (шел95 павер) то 5,5 л/100 км. По городі від 8.5-11.5 (). Якщо старатись то можна знизити розхід якщо керуватись бортовим.

+2ОТВЕТИТЬ  
Wl  

Чому не сподобався пластик. Їздив в таксі - враження краще від Авео?! Навіть дуже здивований був. Начитався відгуків про укр.зборку а насправді, машина дуже якісна. Навіть маленький шок!

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв ЗАЗ Vida: Недоперепрошитый
Недоперепрошитый

Автопром Украины пребывает в явном кризисе: закрываются мелкие сборочные производства, у крупных лавинообразно падают продажи. Введение утилизационного сбора в России поставило на грань выживания второй по величине национальный производитель — Богдан. ЗАЗ, флагман индустрии, тоже теряет свои рыночные позиции. Если в 2011 году запорожцы отгрузили в нашу страну 20 049 автомобилей, то экспорт 2012 года был вдвое скромнее — 9 964 машин. И это при том, что именно в 2012-ом завод представил две важные новинки — Chance с «автоматом» и мотором от Aveo и, собственно, Aveo предыдущего (первого) поколения под названием ZAZ Vida.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у ЗАЗ

ЗАЗ Lanos 2007 ЗАЗ Lanos 2.400$ 2007 181.000 км
ЗАЗ Запорожец 1992 ЗАЗ Запорожец 1.641$ 1992 94.000 км
ЗАЗ Lanos 2008 ЗАЗ Lanos 1.357$ 2008 439.000 км
смотреть все
объявления