Модельный ряд ЗАЗ

Отзыв о ЗАЗ Vida 2013 года


Автомобиль: ЗАЗ Vida 2013 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3001 км, двигатель - 1.5 бензин, комплектация - Comfort
Автор: Сергій (Украина, Жашков)   01.05.2013
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Дане авто в моїх руках рівно місяць і один день. Перше і кричуще - не працює датчик бензину з першого дня. Звернення до УкрАвто допомгло аж на третій раз і то через скандал і генерального директора салону... Побачу що зроблять. За цих 31 день машинка бачила багато українських дорогіх, в тому числі і Київ в пробках. Ну що сказати? Якби не Мікас - все б чудово. Одним словом російський блок управління там робить "багато ділов". Плаваючі обороти на холодну, не заводиться інколи без підгазовки (після 2 тис.км стало все частіше), дьоргання на першій були страшні і часті, але з пробігом рідшають ці випадки. Вихлопна система різниться від Авео, тому чути підвивання. Але це не мінус, а просто особливість. Великий плюс це тиха ходова. Товариш брав нову Авео (2011), каже було значне гучніше все. Їзда наче і нічо так, на розгін тупенька звісно, але 150км\год своїх тримає впевнено і не важко. По місту звісно різвості (адекватної) майже вистачає. З кондьором трошки їй важче, але не критично, лише коли в машині 5 (з водієм) людей і повен багажник тоді вже відчутно слабшає. Розхід: зараз середній 10.6 л. (це київські пробки і все таке + траса + кондьор). До 1500 км. їздив переважно по трасі - 7.5л. (без кондьора). Тепер про зборку: задня ліва дверкатрохи вище посажена (мм), від цього, мабуть, і найгірше закривається - буду полоскати мізки на сервісі. Багажник щоб закрити треба нехило так гепнути. Колеса не балансовані були, та і резина Росава не ахті, як на мене. До магнітоли, які на Авео потрібні два переходніки, які коштують разом 160 грн. Все інше ніби норм. На свої гроші авто доволі непогане і, закривши очі на дрібні провтики Заза, мені подобається. Хоча, якщо чесно, я вже задумусь, а чи вірно зробив не купивши Акцент чи Ріо, чи Логан. Але це одвічні питання і сумніви кожного. І до речі, про гарантійний сервіс після перших кількох тисяч треба забувати, бо УкрАвто Заз це виїдання мізків!

P.S. Прошити мозги, замінити резину, поставити магнітолу і для певності в кузові хороший антікор. І має буде всьо гуд! Сподіваюсь )))

Плюсы автомобиля: Тиха ходова, як на диво. Сучасна зовнішність. Комфорт. Не дорога в обслуговуванні.

Минусы автомобиля: Заз! І все що з ним пов'язано. Зборка - уважно вибирайте авто: дивіться на зазори. Блок управління (мозги) Мікас!!! Відсутність штатної магнітоли. Гарантійне обслуговування. Росхід.

Совет покупателю: Якщо ви зараз зовсім без авто і у вас саме 100 тис. грн. - можна купувати. Потім всі огріхи криворуких самому прибрати. Якщо ж у Вас є авто, і через деякий час буде 120-130 тис. грн., то краще почекайте і купіть потім щось іноземного виробництва.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

sedrik  

З датчиком та же проблема + после 900 км проблема с датчиком холостого хода (предварительно) завтра еду на сервис там будет видно. Для своей цены машинка ничего. Выводы после 1300 км делать рановато.

+1ОТВЕТИТЬ  
Aliklistopad  

Была у меня авео 2005 г, проехал 100 т, после обкатки поставил ГБО. На авео таже боляка с оборотами у меня была. Причина была в забивающемся регуляторе холостого хода , его нужно время от времени снимать и чистить . На сервисе раньше именно так решали эту проблему. Автор скажите а что за система микас, что это такое?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Мікас - це блок управління авто. На Авео були Бош.

+1ОТВЕТИТЬ  
Максим Водопьянов  

про засорения датчика слишал, но обороты плавают с первого пуска, еще как машину выбирал менеджер завел уже тогда плавали!да к что это точно не загрязнение!зато на 120 3 тис оборотов, но передачи первые 3 коротковаты а мотор не эластичен вот и приходиться ручкой работать!

+1ОТВЕТИТЬ  
BUMSS  

Подскажите, руль тугой поначалу был или сразу легкий, я 200 км нарулил то руль очень туго идет, подозреваю неисправностьт в гидроусилителе, а может и обкатка просто, хотел бы узнать у других владельцев

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв ЗАЗ Vida: Запорожский ремейк
Запорожский ремейк

Только со стороны кажется, что выпустить ремейк популярной модели – проще простого. «А что там сложного? Наштамповать новых логотипов, да исправить мелкие недостатки предшественника», - считают снобы. Но, держу пари, сказать так о ZAZ Vida язык не повернется даже у самых требовательных – украинцы по сути позаимствовали лишь кузов, доведя до ума все узлы и агрегаты прадеда Vida – Chevrolet Aveo.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у ЗАЗ

ЗАЗ Forza 2013 ЗАЗ Forza 1.500$ 2013 60.000 км
ЗАЗ Forza 2012 ЗАЗ Forza 1.500$ 2012 70.000 км
ЗАЗ Forza 2013 ЗАЗ Forza 2.000$ 2013 50.000 км
смотреть все
объявления